Projectmanager Operations & Support (36 uur)

Voor ondersteuning van onze organisatie en het directieteam, verantwoordelijk voor het realiseren van de meerjarige doelstellingen van de Vereniging SchuldHulpMaatje, zoeken we uitbreiding van ons team.

Wie ben je?

Je bent iemand die in staat is om het totale speelveld aan doelstellingen en budgetten, maar ook van medewerkers en samenwerkingspartners te overzien. Je kunt verantwoordelijkheid nemen en doel- en resultaatgericht werken. Je bent gedisciplineerd en hebt een analytisch vermogen. Daarbij kun je goed communiceren, ben je een mensen-mens en kun je overtuigend en gemotiveerd anderen ondersteunen hun werkzaamheden effectief en kwalitatief op te pakken. Je onderschrijft van harte de missie en visie van SchuldHulpMaatje en levert daaraan een positieve bijdrage.

Wat ga je doen?

Je werkzaamheden bevinden zich binnen het kader van het meerjarenbeleidsplan 2021-2026 en het jaarplan, waarbij je werkt in opdracht van en in overleg met het directieteam. Je gaat het directieteam ondersteunen door de operationele en logistieke processen vlekkeloos te laten verlopen. Het gaat om het aansturen en het ondersteunen van ons programmamanagement, wat ca. 30 projecten en activiteiten omvat, die uitgevoerd worden door diverse projectleiders.

Je helpt mee met het opstellen en behalen van de doelstellingen en budgetten aan de hand van duidelijke indicatoren, gericht op kwalitatieve output.

Je herkent omgevingsfactoren en weet deze te vertalen en af te stemmen op onze klantgerichte organisatie.

Je optimaliseert onze interne organisatie door deze stapsgewijs verder te standaardiseren en je herkent daarbij de kwaliteiten en talenten van medewerkers om hen te helpen deze vaardigheden verder te ontwikkelen.

Wat breng je mee?

  • HBO of WO: bedrijfskunde, Economie of Supply Chain en Operations management;
  • Kennis van de organisatie, vereniging en structuur van SchuldHulpMaatje;
  • Meelevend lid van een christelijke geloofsgemeenschap;
  • Mondeling en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid van de Nederlandse taal;
  • In staat zowel zelfstandig als in opdracht te werken;
  • Beheersing van de voor de functie relevante computerprogrammatuur;
  • Ervaring in een vergelijkbare functie;
  • Leidinggevende ervaring;
  • Je bent in staat op KPI’s en cijfers te sturen zonder daarbij klantgerichtheid en menselijke aspecten uit het oog te verliezen.

Wat bieden we je?

  • Een boeiende en afwisselende functie in een dynamische informele organisatie met korte lijnen, enthousiaste collega’s met ruimte voor eigen ideeën, ontwikkeling en ontplooiing;
  • Standplaats: thuis én op een van onze flex- en ontmoetingsplekken in Leiden, Utrecht en Zwolle;
  • Op de functie is een passende financiële vergoeding van toepassing inclusief pensioen en diverse secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een tijdelijk dienstverband voor de periode van een jaar, met de intentie tot verlenging. Ook andere vormen zijn mogelijk om deze functie in te vullen.
  • Benoeming per of z.s.m. na 1 augustus 2021.

Geïnteresseerd?

Ben je enthousiast geworden? Vraag dan een uitgebreidere profielschets op en/of stuur je motivatiebrief en CV vóór 13 juli 2021 naar mariette.hulsbergen@schuldhulpmaatje.nl.

Wil je meer weten over de inhoud van de functie? Neem dan telefonisch contact op met Carla van der Vlist (directeur) via 06-55831316.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature is niet gewenst.